Творчий портрет



1.  
Прізвище, ім’я та по батькові: Данилюк Роман Едуардович.
2.  
Фото конкурсанта:

3.  
Місце роботи (найменування освітнього закладу відповідно до статуту): Рівненський природничо-математичний ліцей «Елітар» Рівненської міської ради.
4.      
Посада: Вчитель фізики та хімії, заступник директора з навчально-виховної роботи.  
5.      
Педагогічний стаж роботи: 13 років.
6.      
Кваліфікаційна категорія: «Вища»
7.      
Звання: «Старший вчитель».
8.
Педагогічне кредо: "Вміння знаходити обдарованих та здібних дітей - талант, вміння їх вирощувати – мистецтво. Але найважливішим є любов до дитини!"
9.
Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте: «Використання інформаційно-телекомунікаційних технологій та Інтернет-посилань на уроках хімії».
10.
Власний особистісний і педагогічний портрет (у формі короткої замітки обсягом до однієї сторінки):
    Кожний вчитель – неповторний,  бо кожний по-своєму любить дітей. І ця любов до дітей аж ніяк неоднозначна, неодновимірна, складається з безлічі кристаликів як великих, так і малих, зовні майже непомітних.      Справжньому вчителю обов’язково притаманні любов до рідного краю, палке захоплення своєю професією, людяність, чесність, скромність, прямота. А якщо Всевишній наділив учителя ще й фантазією та аристократизмом, - то такому вчителеві немає ціни. Для дітей кожна зустріч з ним, кожен урок його – щастя.
  Саме таким неординарним, творчим, закоханим у свій предмет є вчитель хімії Рівненського природничо-математичного ліцею «Елітар» Роман Едуардович Данилюк. Кожний його урок – це неповторність, кожна зустріч з таким вчителем – це прекрасне спілкування. Кажуть, захоплювати може лише той, хто сам захоплений. Роман Едуардович не просто захоплений своїм предметом, він закоханий у свою професію. Він постійно шукає найбільш ефективної форми роботи на уроці, працює над розвитком пізнавальних інтересів і здібностей учнів. Його уроки завжди змістовні,цікаві, чітко і логічно вибудувані, насичені проблемно-пізнавальними завданнями, елементами самостійної творчості учнів. Роман Едуардович має надзвичайну працелюбність і бажання самовдосконалюватися. Його учні – постійні призери міських, обласних  олімпіад, конкурсів-захистів МАН, турнірів юних хіміків, Роман Едуардович виховав призера всеукраїнського рівня.
    Сам вчитель-практик, він вміло передає свій досвід вихованцям; постійно ділиться своїм досвідом з вчителями міста, області. Натхненні здобутими знаннями, його учні здобувають знання у престижних закладах освіти України та Європи.
    А найвищою винагородою для вчителя є відчуття радості, коли ви леліяні, вистраждані ним задуми втілюються у життя, коли він бачить, як в очах його вихованців загоряються творчі вогники, коли чує слова вдячності за свою працю від самих учнів та їхніх батьків.
     Коли ми говоримо «почерк художника», «почерк майстра», «власний почерк вчителя», то радше думаємо про стиль, вироблений роками. Для усвідомлення цього поняття все ж таки не зайве пригадати пряме значення цього слова й те, що почерк є результатом важкої наполегливої праці – від перших дитячих каракульок  до бігучого письма. Але якщо почерк писемний властивий кожній грамотній людині, то почерком творчим володіють далеко не всі,бо починається він не з каракульок, а з осмисленої, цілеспрямованої і безперервної праці. А тоді вже, як вам подобається: чи «творчий почерк», чи стиль!
      Роман Едуардович вміло поєднує професію педагога із громадською діяльністю. Жодний захід у ліцеї не відбувається без його участі. Воістину, самобутня, енергійна особистість! Поряд з нею тепло всім: і дітям, і батькам, і колегам, і друзям, і просто знайомим.
     … За кілька хвилин у одинадцятикласників   хімія. Вони готуються до уроку, вони чекають на зустріч з прекрасним Вчителем…

Немає коментарів:

Дописати коментар